ראשי » נדל"ן » למה עוד ועוד בוחרים משרד להשכרה בחללי עבודה? גילינו את התשובה

למה עוד ועוד בוחרים משרד להשכרה בחללי עבודה? גילינו את התשובה

כיום יותר ויותר עסקים מקבלים החלטה לנסות משהו חדש, לעבור למתחמי עבודה משותפים. מי שניסה כבר יודע למה, אך מי שרגיל לקונספט של שכירות למשך שנה מלאה. שכירות בתוך מבנה רגיל בו כל אחד אדון לעצמו ולחשבונות השונים. עשוי שלא להבין על מה כל הרעש. עשוי שלא להבין כיצד משרד להשכרה בחללי עבודה יכול להתעלות על משרד פרטי רגיל. מכאן שאם גם אתם מבקשים להבין את הסיבה, מוזמנים לשמוע מה אומרים עסקים שבחרו לנסות כיוון חדש ומצאו עולם חדש.

משרד להשכרה בחללי עבודה זהו חיסכון היקפי ומשמעותי

אנחנו הישראלים אוהבים לשאול כמה כל דבר עולה ולכן גם פה נתחיל מהשורה התחתונה – מעלות. אז כמה אם כן עולה שכירות חודשית של משרדים להשכרה שמצויים בחלל עבודה משותף? ובכן קשה לנקוב במחיר מסוים כיוון שכל מתחם מציג רף מחירים שונה, אך כן ניתן לומר שהעלות הרבה יותר נוחה ובאותה נשימה הרבה יותר זולה, ופה אנו מבקשים להסביר.
עברו על 4 הקריטריונים הבאים שנוגעים לחיסכון מהותי:

  1. מחיר – מחירי השכירות במתחמי עבודה משותפים מראש הרבה יותר זולים.
  2. התאמה מלאה – מחירי השכירות במתחמי עבודה משותפים מאפשרים לשלם רק על מה שבאמת צריך. כך למשל ניתן לבחור משרד לשני אנשים, משרד לחמישה אנשים, כיסא חם בשולחן, שולחן אישי ואפילו חדר ישיבות או חדר הרצאות.
  3. ללא התחייבות – רוב מתחמי העבודה המשותפים מאפשרים לשלם מדי חודש בחודשו מבלי שיתעורר הצורך להתחייב לתקופה ארוכה, כך ששוב אין צורך לשלם שלא לצורך (לא חייב לשלם עבר שנה שלמה – לצורך הדוגמה ניתן לקחת חודש חופש) ואף יותר מכך – אין צורך לחשוש לצאת לדרך.
  4. דינאמיות – כיוון שהתשלום מאוד דינאמי, ניתן להתאים את השכירות תוך כדי תנועה, בהתאם לצרכים המשתנים. כך למשל בחודש אחד ניתן לבחור בשולחן קבוע ובחודש לאחר מכן לבחור במשרד ל3 אנשים.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

משרד להשכרה בחללי עבודה - עיצוב ומיקום שרק ניתן לחלום עליהם

רבים טועים לייחס לקטגוריית מיתוג משרדים חשיבות משנית, אך כאשר עובדים עם לקוחות וכאשר מבקשים לקבל אנרגיה ביום העבודה, הרי שאין שאלה שלעיצוב יש תפקיד חשוב, ופה אנו באים לומר שמתחמי עבודה משותפים יודעים להציע עיצוב ברמה מאוד גבוהה, ואף בהתאם לאופי של העסקים שאליהם מכוונים. כמו כן, לרוב מדובר במיקומים מרשימים, כאלו שמציעים נוף ייחודי ומרכזי קניות סמוכים, כך שאת העיצוב המושקע משלימה האווירה המידית של הסביבה. מכאן שלו היו מבקשים לשכור משרד שמציע את אותם תנאים, ההוצאות היו הרבה יותר גבוהות.

מחיר הכול כלול - חבילה של הטבות

ממש כפי שמפנק להגיע למלונות שבהם הכול כלול, כך אותו הדבר עם חללי עבודה משותפים. בישראל ישנו ביקוש גבוה סביב חללי עבודה בתל אביב לעומת ערים אחרות. תל אביב זו העיר הצפופה ביותר בארץ לחללי עבודה משותפים והביקוש בה הוא הגבוה ביותר. המחיר החודשי ידוע מראש, והוא כולל בתוכו שירותי ניקיון, עלויות חשמל ומים, שימוש במוצרי חשמל מתקדמים (אין צורך לדאוג לבלאי) ולא פעם גם מוצעים שירותי מזכירה, שירותי דואר, שירותי צילום והדפסות, מטבח מאובזר, קפה אספרסו ובירה ללא הגבלה, הרצאות, ליווי עסקי וכדומה.

הפרייה הדדית וראש שקט

לבסוף נציין שמתחמים משותפים מציעים ראש שקט, כך שרק נותר להתמקד בעסק ולהוביל אותו קדימה, מבלי לדאוג לתיקון המחשב, מבלי להתעסק עם אספקה של חלב ואף אין צורך לדאוג כיצד מגדילים את המשרד כיוון שהתווספה עובדת חדשה. כמו כן, אין לשכוח את המרכיב האנושי – רבים מהעצמאיים צמאים לחברה ורבים מהעסקים מרוויחים מהפרייה הדדית, ופה מתחם עבודה משותף מעניק מענה מלא עבור שני הצרכים. שווה?!