ראשי » דיגיטל » שיווק דיגיטלי – הפלטפורמות השיווקיות שיגדילו לכם את העבודה

שיווק דיגיטלי – הפלטפורמות השיווקיות שיגדילו לכם את העבודה

בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים לעבוד בתור פרילנסרים, וזה לא במקרה. יש לכך יתרונות רבים ולכן ברור מדוע גם אתם מתעניינים באפשרות הזאת. מה שכן, אתם חייבים להבין: בלי שיווק דיגיטלי זה פשוט לא יצליח. לכן חשוב לעצור, לבחון את הדברים ולהבין מה זה בדיוק אומר לשווק את עצמכם בדיגיטל ובווב.

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ובין הגדלת היקף המכירות בעסק שלכם?

כל אדם שעובד בצורה עצמאית יודע היטב: הדברים תלויים בו. ההצלחה, כמו גם הכישלון, הם שלו, ולרוב באופן אישי. לכן ברור מדוע תרצו גם אתם להצליח, וכמה שיותר. זה לא משנה מה אתם מוכרים או באיזה תחום אתם עובדים. מה שבטוח זה שאם יש לכם מוצרים או שירות שאתם נותנים, אנשים צריכים לדעת מזה. לכן שיווק דיגיטלי הוא הבסיס לכל מה שאתם עושים. בבואנו לדבר על שיווק שנעשה בדיגיטל, אנחנו מדברים על אפשרויות רבות ומגוונות. למשל, האם ידעתם שיש לא מעט פרילנסרים שעושים שימוש בכלים כמו: אינסטגרם, פייסבוק, Fiverr, ספייסנטר, פיטסנטר ועוד.

לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם תתחילו גם אתם להשקיע בשיווק כזה, לא תצטערו על כך. שיווק דיגיטלי ייקח את העסק שלכם קדימה ויגרום לכך שעוד ועוד לקוחות יפנו אליכם, אז למה אתם מחכים?

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

שיווק דיגיטלי חכם

מה שכן חשוב לדעת לגבי שיווק דיגיטלי, זה שיש דרכים שונות לעשות זאת. לא כל פלטפורמה יכולה להתאים לכל תחום ולכן נשאלת השאלה: איך תעשו זאת בצורה חכמה? אחת מהדוגמאות הטובות ביותר לשיווק מקצועי ורציני היא פיטסנטר. מדובר על חשיפה אדירה של מאמני כושר ללקוחות רבים. למעשה, מי שעושה שימוש בכלי הזה מקבל את כל המידע שהוא רוצה אודות חדרי כושר, מאמנים ועוד. ההשוואה שנעשית כאן חכמה ביותר וזה אומר, מבחינת הלקוח, שהוא יקבל את המידע שהוא מחפש במהירות. המאמנים, המצד שלהם, מנצלים זאת לטובתם כמובן. בעזרת פיטסנטר למעשה המאמנים זוכים לפרסום ולשיווק, כך שברור מדוע מדובר על כלי מוצלח לשני הצדדים.

באיזו פלטפורמה דיגיטלית כדאי לכם להשקיע?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם חושבים על שיווק דיגיטלי אך חוששים מהשקעה גדולה מידי. לא חסרים בעלי עסקים שהשקיעו הרבה יותר מידי בשיווק ולא ממש יצאו מרוצים. הסיבה לכך ברורה: הם לא בחרו את פלטפורמות השיווק הנכונות להם. לכן, אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לעשות, זה להבין איפה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. האם אתם פרילנסרים שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם מחכים באינסטגרם? או שאולי רוב הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם עושים שימוש דווקא בפייסבוק? חשוב להבין שלכל סוג של עסק יש פלטפורמות אחרות שיכולות להתאים לו יותר. לכן יש לבדוק את הדברים בצורה יסודית ולהתאים לכל עסק את השיווק הנכון לו.

כמה תשקיעו?

לבסוף, אם אתם חושבים ברצינות על שיווק דיגיטלי, כדאי שתחליטו כמה אתם רוצים להשקיע בעניין. השמיים הם הגבול מבחינת השקעה הכלכלית שאתם יכולים להשקיע, אך מצד שני, זה לא תמיד נחוץ. לפעמים מה שחשוב זה לעשות את הדברים בצורה נכונה וחכמה ולא רק לשלם הון עתק. לכן, אם תשכילו לבחור את הפלטפורמה שתיתן לכם את החשיפה המקסימלית, תוכלו להצליח. בנוסף, כדאי כמובן לדעת שיש אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם בנושא. לכן, אם יש לכם אפשרות לפנות אל המומחים בתחום ולהיעזר בהם, כדאי שתעשו זאת. כך תדעו שאתם שומרים על גבולות התקציב שלכם וגם משווקים בצורה נכונה.