ראשי » שיווק באינטרנט » פרסום עסק בחינם – איך לפרסם בלי להוציא שקל?

פרסום עסק בחינם – איך לפרסם בלי להוציא שקל?

כל מי שמבין קצת בעולם העסקים יודע שאין דבר כזה "חינם". עד שמגיעים לכל מה שקשור לתהליך פרסום עסק באינטרנט. לצד טכניקות פרסום ממומן (שעולות לא מעט כסף), בעלי עסקים מתחילים לגלות שיש עוד דרכים ליצור באזז. כמובן שההצלחה לא מגיעה בין רגע, ואתם צריכים להשקיע זמן ומחשבה ביצירת התנאים המושלמים לאתר מצליח. אבל אם אתם עובדים עם צוות שיווק דיגיטלי, תוכלו להצליח.

קידום אתרים – פרסום לעסק על בסיס חינמי

אם במשך שנים ארוכות התפיסה שהשתרשה בתחום בניית האתרים היא שאי אפשר לקדם אתר ללא השקעה כספית. על פניו, זה נכון. אתם צריכים להשקיע כסף בעצם ההקמה של האתר, על הצד הטוב ביותר. יחד עם זאת, אין שום חובה לפתוח קמפיינים ממומנים לקידום עמודי האתר בגוגל, מיד עם עלייתו לאוויר. האלטרנטיבה הכי טובה לתהליך קידום אתרים יקר, היא השקעה ביצירת תשתיות פרסום עסק אורגניות. זו היא טכניקת קידום המבוססת על פרמטרים טכניים רבים. כאשר המטרה המרכזית היא לשלב באתר כמה שיותר מילים שרלוונטיות למותג או למוצר. החל ממילות חיפוש רחבות יחסית וכלה במילות חיפוש לוקאליות. ככל שאתם בונים את האסטרטגיה בצורה מסוגרת ומאורגנת יותר, כך האלגוריתם של גוגל יצליח לקדם את האתר בצורה טובה יותר.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מה הם עקרונות הקידום האורגני?

כל תהליך קידום אורגני מתבסס על:

  1. חיפוש מילות מפתח – כאמור, מילות המפתח הם היסודות ליצירת פרסום עסק מוצלח. ישנם כלים רבים שמסייעים בתהליך חיפוש מילות המפתח. ואסטרטגיות רבות שילוו אתכם בתהליך הבחירה והמיון של מילות המפתח שלכם. אבל ההמלצה היא למצוא איזון בין מילות מפתח תחרותיות מאוד, לבין מילות מפתח עם נפח חיפוש קטן יותר.

  2. בניית תשתיות לאתר – הקמה של מפת אתר, יצירת קישורי URL עם מילות מפתח, הטמעה של תגיות ALT. כל אלו הן דוגמאות לפעולות שאפשר לבצע כדי לשפר את הביצועים של האתר. גוגל מציגה את הדרישות המקצועיות הללו, ואנשי חברת שיווק דיגיטלי עוברים על כל דרישה ומוודאים שהאתר עומד בתנאים.

  3. יצירת עיצוב אתר – עיצוב איכותי לאתר הוא לא רק עניין אומנותי. מדובר על עיצוב שמניע את הלקוחות לבלות יותר זמן באתר שלכם. וכן האלגוריתם של גוגל מזהה את העניין ומקדם את האתר לעמוד תוצאות החיפושים הראשון.
  4. אופטימיזציה – גם אם הקמתם אתר מדהים, אי אפשר לנוח על זרי הדפנה. התחרות מתפתחת כל הזמן וגם אתם צריכים להתאים את עצמכם לתחרות ולתחומי העניין של הלקוחות. האופטימיזציה היא משימה שכל הזמן צריך למלא, וליצור ניתור על התוצאות של העבודה.

גוגל רוצה אתכם ומוכנה לעשות המון לשם כך

ברור לכל שהתשתיות של קידום אורגני באתר, משדרגות את חוויית הלקוח ולכן הן חשובות מאוד. אבל זה לא אומר שאתם לא רוצים למצוא דרכים להקים קמפיינים, בצורה מדודה. גוגל מבינה שלקוחות חדשים לא יודעים איך לנצל את הכוחות של כלי הפרסום העוצמתי שלה. כדי לסייע לכם בצעדים הראשונים להקמת הקמפיינים שלכם, תוכלו לקבל הטבות בסכומים של מאות שקלים. כך שהקמפיין הראשון שלכם, יהיה קצת יותר נוח ונגיש, בדרך להצלחה.