ראשי » טיפים » קידום אתר בגוגל או פרסום ברשתות החברתיות – מה יותר עדיף?

קידום אתר בגוגל או פרסום ברשתות החברתיות – מה יותר עדיף?

אם יש לנו עסק, אנחנו חייבים להשקיע בהוצאות השיווק שלו. השיווק הכי משתלם לעסקים כיום הוא שיווק באינטרנט. זאת על ידי הקמה של אתר אינטרנט כצעד ראשון חובה. השאלה היא, איפה עדיף להשקיע את תקציב השיווק של אתר העסק שלנו. להשקיע בקידום בגוגל או בשיווק ברשתות החברתיות. 

קידום באופן אורגני בגוגל או SEO במינוח המקצועי. קידום זה משתלם הרבה יותר מאשר שיווק ברשתות החברתיות. כאשר אתר העסק שלנו יהיה במיקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים נבחרים. כמות העבודה שתהיה לנו תגדל באופן משמעותי. במאמר הבא נסביר את ההבדלים בין קידום אתר בגוגל לסושיאל ועל היתרונות והחסרונות.

ההבדלים בין קידום אתר בגוגל אורגני לבין פרסום בסושיאל

קידום אתר אורגני בגוגל הוא שונה מאשר קידום ברשתות החברתיות. קידום אורגני בגוגל כולל הרבה עבודה טכנית על האתר. כמו כן, גם השקעה באיכות התוכן שיש באתר. גוגל מעדיף אתרים שיש בהם תכנים ארוכים ואיכותיים. בשונה מכך, כאשר משווקים אתר ברשתות החברתיות. ששם ניתן לעשות זאת גם באמצעות סרטונים, תמונות או משפטי שיווק קצרים.

רוצים לקבל הצעה על קידום אתר בגוגל? השאירו פרטים

קידום אתר בגוגל – כללי מפתח

קידום אורגני בגוגל דורש מתן תשומת לב למספר כללי מפתח. כאשר מקדמים אתר בגוגל חשוב לשמור על אמינותו. לכן אסור להעתיק תוכן מאתרים אחרים לאתר שלנו. עוד חשוב לשים שאנחנו לא כותבים תוכן שאין בו משמעות. תוכן שמעניק מידע לגולש הוא תוכן איכותי יותר. עוד חשוב לשים לב שאנחנו מקפידים לקדם את האתר בדרכים חוקיות. ככל שקידום האתר יהיה מקצועי יותר ונתמיד בו לאורך זמן רב יותר – כך הוא יביא תוצאות גבוהות יותר.

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

קידום אורגני בגוגל הוא שונה מאשר קידום ממומן. קידום בו קונים מודעות בגוגל ומשלמים על כל קליק. שם המשחק בקידום ממומן בגוגל. המשחק הוא שמי שמשלם יותר בשביל המודעה הוא מי שיופיע בה לאורך זמן רב יותר. קידום אורגני עובד לפי רצון הגולשים פעמים רבות. גוגל מדרג בתוצאות האורגניות שלנו אתרים רבים. בין השאר גם לפי משך הזמן בו גולשים נמצאים באתר. ככל שזמן השהייה הממוצע של גולשים באתר שלנו הוא ארוך יותר. כך הדירוג שהאתר יקבל בתוצאות האורגניות של גוגל יהיה גבוה יותר.

דוגמא של קידום אתר עבור מאמן כושר אישי

קידום אתרים יכול להיות דבר מורכב. במיוחד כאשר מקדמים אותו באופן אורגני בגוגל. כך למשל כאשר אנחנו רוצים לקדם אתר מקצועי של מאמן כושר אישי בגוגל. נוכל לשלב את זה עם שיווק בסושייאל של האתר. עוד דבר חשוב הוא לשים לב שתהיה התאמה מלאה. התאמה בין מילות המפתח שאנחנו בוחרים לקדם בגוגל באופן אורגני (ו\או ממומן). לבין מילות המפתח שאנחנו בוחרים לשווק דרכם ברשתות החברתיות.

בשורה תחתונה

בסופו של דבר, קידום אתרים באינטרנט הוא כבר ההווה וגם העתיד של עולם הפרסום והשיווק. אם אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באופן חכם. אנחנו חייבים לבחור מילות מפתח שהתחרות בקידום בהן היא לא גבוה מדי או קשה מדי. הטריק הוא לבחור לבטא מילות מפתח שמצד אחד מחפשים אותן יחסית הרבה. ומצד שני, התחרות עליהן לא הכי גבוהה.

מילות המפתח שהתחרות עליהן הכי גבוהה הן מילות מפתח חזקות. עבור מילות מפתח אלו צריך להשקיע הרבה משאבים (תוכן, קישורים) בשביל לקדם בהן את האתר שלנו. מקדם אתרים מקצועי ידע לאפיין באופן יסודי את האתר שלנו. כך שהוא יתאים בצורה מיטבית לקידום אורגני בגוגל. אפיון הקידום האורגני של האתר שלנו יאפשר לנו לשדרג את איכות השיווק של העסק שלנו בגוגל ובכלל באינטנרט.